29 Νοε 2023

"Μεγαλώνω και αλλάζω. Τι μου συμβαίνει;"

Την Τετάρτη 29/11/2023 οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό  πρόγραμμα με τίτλο: "Μεγαλώνω και αλλάζω. Τι μου συμβαίνει;", από ομάδα της 2ης ΤΟΜΥ Περιστερίου που επισκέφθηκε το σχολείο μας, στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας του Υπουργείου Υγείας. 
Τα παιδιά παρακολούθησαν δύο παρουσιάσεις (μία για κορίτσια και μία για αγόρια) σε μορφή power point, σχετικές με τις αλλαγές στο σώμα στην εφηβεία. Η εφηβεία είναι μια εξαιρετικά κομβική περίοδος στη ζωή κάθε ανθρώπου και συνιστά ένα μεταίχμιο, μια μετάβαση προς τον κόσμο της ενήλικης πραγματικότητας. Οι διαφάνειες περιείχαν σαφείς πληροφορίες και μηνύματα για τα παιδιά. Γνωρίζω το σώμα μου, φροντίζω το σώμα μου, αγαπώ το σώμα μου. Επίσης, οι μαθητές/τριες εντόπισαν τα κοινά τους σημεία αλλά και τις κοινωνικά κατασκευασμένες διαφορές τους. Η τελευταία διαφάνεια της παρουσίασης έστειλε στα παιδιά το όμορφο μήνυμα: Aπολαύστε την εφηβεία!
Ευχαριστούμε θερμά τις εκπροσώπους της 2ης ΤΟΜΥ Περιστερίου κ.κ. Τασιοπούλου Κωνσταντίνα, Νοσηλεύτρια, και Πουλοπούλου Ανδριανή, Μαία, για τις εξαιρετικές παρουσιάσεις τους και την άψογη επικοινωνία τους με τα παιδιά. 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

Online Game Rental
Online Game Rental